Wczytuje Wydarzenia
  • Wydarzenie minęło.

Współpraca z klientem w urzędzie

Warszawa, 25.03.2022

wyślij zgłoszenie

PROGRAM SZKOLENIA

Specyfika pracy z klientami 

  • oczekiwania – z czym przybywa klient?
  • możliwości – czy i w jaki sposób mogę mu pomóc, jaki mam potencjał opcji?
  • komunikacja z klientem: rzeczowość i przejrzystość komunikatu, empatia bez „litowania się”, asertywność
  • możliwe punkty wystąpienia stresu i negatywnych emocji u klienta
  • grupy tzw. wykluczenia społecznego – krótkie omówienie specyfiki i  możliwości pomocy

Narzędzia, czyli czym dysponuję tu i teraz?

  • wygląd, strój, wizerunek zewnętrzny
  • umiejętności mimiczne, wyraz twarzy
  • umiejętności werbalne – ton głosu, dykcja, modulacja, akcent, siła głosu
  • empatia, życzliwość, podejście do klienta zewnętrznego, entuzjazm i optymizm
  • wykształcenie, wiedza, doświadczenie
  • motywacja i chęć działania
  • savoir vivre, czyli kultura zachowania, spokojna pewność siebie
  • urządzenia i pomoce związane z moim stanowiskiem
  • zrozumienie wizji, misji i działania mojego urzędu
  • możliwość konsultacji i pomocy odgórnej
  • „esprit de corps”, czyli siła jedności zespołu

Wizerunek oczekiwany pracownika urzędu

  • kreacja wyglądu zewnętrznego – porady wizażowe
  • savoir vivre, czyli prosty kod zachowania z klasą
  • elegancja ruchu i gestu
  • odbiór nastroju i stanu emocji
  • mimika, wyraz twarzy, skupienie, życzliwość, uśmiech
  • „fasada specjalisty” – uwaga na rutynę!

Wizerunek wewnętrzny – osobowość pozytywna urzędnika

  • automotywacja – fikcja czy fakty?
  • automotywacja – walory i przeszkody, czyli co myślę o sobie?
  • chęć – czyli „Mój Boże, spraw, aby mi się tak chciało, jak mi się nie chce !”….
  • entuzjazm – jak go zdobyć i utrzymać i w ogóle po co nam entuzjazm?
  • ‘magia w pracy’ – wpływ na otoczenie, empatia, docenienie, pochwała, asertywność

Komunikacja werbalna

  • komunikat własny, informacja, referowanie, streszczenie, skrót kreatywny
  • techniczne umiejętności werbalne
  • artykulacja, dykcja, modulacja, dynamika

Elementy prawidłowej komunikacji i wypowiedz

  • wysokość głosu
  • intonacja
  • uprzejmość
  • ton
  • zrozumiałość
  • tempo
  • wymowa

Asertywność w codziennej praktyce
Typy zachowań
Asertywność a komunikacja z klientem
Stres urzędnika związany z obsługą klienta, przyczyny i sposoby opanowania stresu 

  • agresja
  • brak szacunku
  • nachalność
  • wygląd i zachowanie
  • niechęć do zrozumienia przepisów i ich realizacji

Przyczyny stresu klienta urzędu
Skutki stresu

WYKŁADOWCA

Trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV. Od 1993 współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy „Sami o sobie”, autorski program „Stres ma wielkie oczy”, „Mama i ja”, Kawa czy herbata”, „Orzeł czy reszka” (o historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery „Kawy czy herbaty” TVP 1). Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM „SEVENTH”, Main Research Managerem w BSTM MIND SOCIETY, Menadżerem Kreacji w „BRZ ART.” etc. Prowadził autorskie seminaria i szkolenia od 1986 certyfikowane od 1994. W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na specjalistycznym zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS. Wykształcił kilka pokoleń trenerów biznesu. Jest autorem unikatowego w Polsce szkolenia antystresowego dla urzędników i pracowników biurowych. Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO. Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej, programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i pro sprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz celebrytów, m. in. wspólnie z prof. Jerzym Bralczykiem oraz z dr. Robertem Busztą. Ma 34 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń. Liczba uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.

wyślij zgłoszenie

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

  • Miejsce szkolenia: Warszawa
  • Cena udziału w szkoleniu: 690 zł
  • Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i wydanie zaświadczenia, obiad, przerwy kawowe.